Welcome to my blog, where I write mostly about my passions applique and patchwork, crochet, watercolour painting, and photography.

I hope you enjoy reading about my projects, and that you will leave a comment before you go.


If you have any questions, do not hesitate to ask.


Please scroll down to the bottom of the page to find my labels, if you are looking for something specific.

Welkom op mijn blog waar ik vooral schrijf over mijn passies appliqueren & patchwork, haken, aquarelleren en fotografie.

Ik hoop dat je het leuk vindt over mijn projecten te lezen en dat je een berichtje achter zult laten voor je mijn blog verlaat.

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen.

Als je iets specifieks zoekt, vind je mijn labels helemaal onderaan mijn blog.


Anne Marieke

Tuesday 24 January 2012

The Adventures of Harrington and Hannah

From very early on, I have always loved rabbits, and many lovely bunnies shared my life. So when I saw this new (free!) BOM by The Raspberry Rabbits designer Michelle May, I knew I had to join in.

The pieces are all done in wool felt, with a bit of stitchery. So much fun!

Van jongs af aan hou ik van konijnen en veel lieve konijnen hebben mijn leven gedeeld. Dus toen ik dit nieuwe (gratis!) blok van de maand zag van de hand van ontwerpster Michelle May van The Raspberry Rabbits moest ik wel meedoen.

De onderdelen zijn gemaakt van wolvilt, met een beetje stitchery. Erg leuk om te doen!


It is a mystery project, so we don't know what will be next, except that Harrington and Hannah (the rabbits) will both feature in all the blocks. The next block will be published mid-February.

Het is een mystery, dus we weten niet hoe het volgende blok eruit ziet, behalve dan dat Harrington en Hannah (de konijnen) in ieder blok voorkomen. Het volgende blok komt half februari uit.



Kruimel was his usual helpful self, although I suspect he thinks my daylight lamp is actually a solarium.


Kruimel was zijn gebruikelijke behulpzame zelf, al vermoed ik dat hij denkt dat mijn daglichtlamp eigenlijk een zonnebank is.



Honestly, Kruimel! That's a bit too much, isn't it, my furry friend.


Werkelijk, Kruimel! Dat is een beetje overdreven, mijn harige vriendje.





Thanks for your lovely comments on my previous post. They are so inspiring, as are your blogs, which I always visit when I see your name in my comments.


Bedankt voor jullie leuke berichtjes op mijn vorige blogje. Ze zijn erg inspirerend, net als jullie blogs, die ik altijd bezoek als ik jullie naam in mijn berichten zie staan.

9 comments:

Corina said...

Leuk is die hè. En wat een geweldige foto's van een zonnende Kruimel!

Joysze said...

I always love your pics of Kruimel, Anne Marieke. He makes me laugh. :D

Oooooh, I like your new quilt.

Susan said...

That is going to be a very cute quilt. Perhaps Kruimel is suffering from Seasonal Affecting Disorder and your OTT light is just what he needs. VERY cute pictures

Giovanna said...

What a cute and fun new project! I can understand Kruimel, seeking light and warmth in these dark months : -)

Rennie said...

Kruimel is wel heel lief zo net als je snowman

Corina said...

Dank je wel voor het commentaar op mijn blog, het scheelt denk ik dat de fretten hier eerder waren dan de katten. De katten zorgen gewoon dat ze op veilige afstand blijven. Alleen Filos, het rode katertje, kan het niet laten de fretten uit te dagen af en toe, nou ja, dat levert 'm dan een hap in een poot op, dan weet hij het weer even. Ze bijten ook niet extreem hard dan of zo. En de fretten vinden het best een leuk spel, die grote katten opjagen. Meestal spelen de fretten alleen in hun eigen stukje van de kamer, wat voor hen is afgezet. Dan kunnen de katten rustig blijven liggen.

Unknown said...

Wat een leuk blok, ik ben nu al nieuwsgierig naar het volgende blok.
Kruimel ligt er echt heerlijk voor, en ik kan hem geen ongelijk geven!

Groetjes Yvon.

Daniëlle said...

Werkt lekker he met wolvilt?! Jij hebt ook een mooie hulp in huis hihi!! En maar zonnen onder de daglichtlamp! Full Bloom, lieve voorstellingen! Mooie dag, liefs, Daniëlle

Ingrid said...

Ik kwam via Esther Alui op jou blog. Leuk om te lezen en rond te kijken. ik ga me aanmelden en zet een link op mijn weblogje..als dat mag.

Je bent met heel mooi werk bezig. Prachtig borduurwerk !!
groetjes
Ingrid (ook wel eens bij Aztec-Rose LOL)